divendres, 25 de maig del 2018

La Gamificació a l'aula. ESC Carles Faust (Blanes)

Aquest curs, l’escola Carles Faust de Blanes ha apostat per l’ús de diferents aplicacions a l’hora treballar noves estratègies i recursos d’aprenentatge a través de la gamificació, es a dir,  assolir continguts i aprenentatges a través del joc. I això ho ha fet gràcies a les tauletes adquirides a principi de curs.











Competències:

- Aprendre a aprendre
- Digital
- Comunicativa, lingüística
- Matemàtica
- Autonomia i iniciativa personal

Objectius:

- Diversificar l’oferta de recursos materials en les diferents àrees del currículum atenent la diversitat.
- Potenciar l’autonomia de treball.- Augmentar la motivació de l’alumnat.











Àrees:

Aquestes aplicacions permeten treballar en  diferents àrees curriculars donat que et possibilita un ventall de recursos molt interessant. Exemple: fer preguntes de l’àrea de Coneixement del Medi, fer pràctiques de lectura, treballar les normes ortogràfiques a Llengua, realitzar exercicis matemàtics, editar vídeos en realitat augmentada, etc.

Destinataris:



Aquestes noves aplicacions i l’ús de les tauletes s’han introduït a tot l’alumnat del centre. Les activitats es diversifiquen en funció del nivell del grup.



Alguns recursos de gamificació a l’aula més utilitzats pels nostres alumnes són els que s’enumeren a continuació:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada