dimecres, 21 de novembre del 2012

aulaTRUCs: What's your number?

A l'acabar la classe dono a cada alumne un cartronet on hi ha escrit el número (1, 2, 3,4...; pels més petits), el número i la paraula (1 One, 2 Two..., 3 Three, per al Cicle Inicial), només la paraula (One, Two, Three, Four...; per al Cicle Mitjà) i el nombre ordinal (First, Second, Third... per al Cicle Superior). Aquest serà l'ordre en el que hauran de posar-se a la fila. 

Aquest petit truc permet la interacció entre els alumnes, perquè entre ells es pregunten "What's your number?" per tal de col·locar-se davant o darrera a la fila. També em pregunten "I don't have a number. Can I have a number, please?" (No tinc número, em pots donar el número, si us plau?) o "What's my number?" (Quin és el meu número?). En el moment de la sortida, recullo els cartronets i em fixo que realment estiguin en ordre.


Sara Gómez 
Col·legi Immaculada Concepció (Lloret de Mar) 
Primària 
Anglès

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada