![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiPqNE2LW-wQBw85hSFV6xy4vLcEQ2FcOiH9fYWgXQHmtlK1vHED-idDvo9ZzFLFLK9sFrADZBkNmHxyqjzMd1bZ-gTb2dxaSQ9tdL_AWCr0jP8fQkolWnOz7CkOKj2NTpvAdRY_YIh8S99/s320/foto1.jpg)
Enguany i arrel d’una formació feta el curs passat amb tot el claustre, hem volgut fer un projecte d’Educació emocional des de la Pedagogia Sistèmica al qual, els nens i nenes li han posat el nom “Descobrir”.
Aquest projecte es porta a terme en una sessió setmanal d’una hora i trenta minuts.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi6TNwmY7od8lhZRp2DpoVhSAkS55n5zsiZ88RiK_qA3ytgolBoASEcSP8brklmVCnZuPcfU09sqGMf6asxQWT7hRi4LuuwG2TVOAclhFgv-DC9HOg0-Mne3m53sj9yQhHpVd9uLHAFW1JF/s320/foto3.jpg)
Hem partit d’una estructura elaborada per la persona que va iniciar, aquí a Catalunya, la Pedagogia Sistèmica (Mercè Travesset), anomenada ORGÀNIC, acrònim que resulta dels conceptes que la formen i amb els quals estem treballant: orígens, reproducció, gestió de les emocions, amor, nosaltres, intuïció i cosmos.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjCVHtTV-CehGo-c_KHLwxvULtkeG1v220hevV8P-XdFffYoXEHxqD5LpD8j3zy2BIvsQxFfboqShbsqLN3cWNduAwmRchVJPl-eJGBSfZrq_2jLzGbovBdv9WH1PqBx-eiliAxuKAfGlix/s320/foto6.jpg)
Les dimensions que hem establert per al treball d’aquest any són:
1. Interpretació i Producció
2. Imaginació i Creativitat.
Tenint en compte les competències bàsiques següents:
1. Emprar elements bàsics del llenguatge visual amb tècniques i eines artístiques per expressar-se i comunicar-se.
2. Dissenyar i realitzar projectes i produccions artístiques multidisciplinàries.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvU7__MhiLMtTGQ_BsxtuP9oY8vGPgZ4TR7peoftZChQbNsNjlYkGViCUWCthgJOGyDuDUebQudI3oItOYdEf3SpCdWq-PW_zJaoRtvLC0W5mU2xkMYpHPHZrh2zlU6yH408HUAwum5S7I/s320/foto4petita.jpg)
Pel que fa als objectius, ens hem proposat els següents:
> Utilitzar els elements bàsics del llenguatge visual i plàstic, musical i escènic per la creació de produccions artístiques. Identificar i expressar les emocions.
> Aprendre a treballar en equip i cooperar
> Fomentar i afavorir valors de convivència i respecte de la diversitat.
> Crear, exposar i presentar un producte cultural final.
Els tallers i el Teixit d’escola d’aquest curs es tancaran amb una representació i/o exposició del treball fet.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada